קטגוריות
ניהול

דוא"ל פרסומי לעסקים קטנים

לאחרונה קיבלתי הצעה. משלוח דואר אלקטרוני פרסומי ל-50,000 תיבות דואר תמורת 250 דולר (בלבד?).

המפרסם הילל את העלות הנמוכה של הפרסום דרך הדואר האלקטרוני, מהירות ההפצה והעובדה כי לא צריך לטרוח לפלח את השוק.

למה לא, בעצם?

כמה סיבות:

  • האם הסתכלתם בדואר הזבל המגיע אליכם: תרופות מזויפות, מניות של חברות פושטות רגל, תוכנות פירטיות. האם בקהל הזה אתם רוצים לראות את המוצור או השרות שלכם?
  • מסנני הדואר המודרניים לומדים. הם לומדים את כתובת הדוא"ל שלכם, את מספר הטלפון שלכם, את אתר האינטרנט שלכם ואפילו את מאפייני הגרפיקה שלכם. יתכן מאוד כי הדואר הבא שלכם כלל לא יגיע ליעדו. אם מסנן הדואר הוא אצל ספק דואר, כמו גוגל, כל המשתמשים בשרות עלולים להחסם בפניכם.
  • מסנני דואר לא רק לומדים, חלקם אף כוללים יכולת לדווח לרשימות שחורות (Blacklists) כמו Spamhouse או Spamcop. שרותים אלו מדווחים לספקי האינטרנט, ואלו עלולים לחסום את השרות שלכם. לא בכדי מרבית דואר הזבל מגיע מכתובות מזויפות….

לכן, אם אתם כן רוצים למכור תרופות מזויפות, מניות של חברות פושטות רגל, תוכנות פירטיות או סתם להשתתף במעשי נוכלות שונים, דואר זבל הוא כלי רב ערך.

אם אתם רוצים להשתמש בדוא"ל למטרות שיווק של מוצר או שרות בעל ערך, הקפידו על כללי ההתנהגות הבאים:

  • אל תשלחו דוא"ל פרסומי למי שלא ביקש מפורשות או נרשם לקבלת דוא"ל פרסומי התואם את המוצר או השרות שלכם.
  • אם קיבלתם תלונה על דוא"ל פרסומי שלכם, התנצלו וודאו כי הנמען הוסר מרשימת התפוצה.
  • וודאו עם עורך דין כי השימוש ברשימת הלקוחות שלכם אינה פוגעת בצנעת הפרט או בחוקים הנוגעים לניהול מסדי מידע.
  • לעולם על תמסרו את רשימת התפוצה שלכם לצד שלישי.
  • לפני שליחת דוא"ל פרסומי, בצעו פילוח מדויק של הנמענים, אל תטריחו את הלקוח במוצר או שרות שכבר רכש.

לסיכום, הביטו בפח הזבל ליד תיבות הדואר שבביתכם. הם שם אתם רוצים את המוצר שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.