קטגוריות
דעה

דע לפני מי אתה מקטר

טלפון מדואר שליחים. "יש לך חבילה, מה הכתובת שלך?".
אני מוסר לו את הכתובת, ומקבל את התגובה הממורמרת הבאה "למה אתה לא כותב את הכתובת, יש פה רק תיבת דואר?"
אני מופתע. "אני הנמען, למה אתה שואל אותי?".
השליח ממלמל שהוא יגיע ב-10.
אני לא יודע למה זה מפתיע אותי מחדש. אנשים מתעצבנים על שרות לקוי, מידע חסר או מוצר פגום. הם רוצים לידע את היקום באי הצדק. לא לכולם יש בלוג. אז הם מוצאים אוזן פנויה. דע עקא, שלעיתים קרובות האוזן האמורה קרובה מדי לפה שניסה לתת להם מידע שימושי.
אני בספק אם אותו שליח יפנה לשולח ליידע אותו כי שלח חבילה באמצעות שליח לתא דואר ((צעד טפשי, אני מסכים)). לעומת זאת הוא הצליח לגרום לי, כלקוח של דואר שליחים, לראות את השרות שלהם – ובעיקר את נציגיו – במטופש וקטנוני, ולשלב הבא של השיחה – קביעת זמן האספקה – אני מגיע במצב רוח עויין בעצמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

%d בלוגרים אהבו את זה: