קטגוריות
אינטרנט

אתר האינטרנט – פרק ג' – למה עלי לצפות?

מה צפוי להיות באתר האינטרנט? על שאלה זו עליך לענות קודם כל בעצמך. אם יש לך 60 שניות מהוקצעות ושוטפות – מה טוב. אם יש לך גם 10 דקות – מצוין. אתר האינטרנט הוא מדיום פרסומי שונה, אך אותם חומרי בסיס משמשים גם בו. אם חסרים לך חומרי הבסיס, יתכן כי יועץ שיווק או מומחה בכתיבה שיווקית יעזור.

בחינת אתרי המתחרים היא השלב הבא. אתרים אלו יעניקו לך קני מידה לאכויות להן יצפו הלקוחות שלך. כמובן שהאתר שלך צריך להציג את הערך המוסף שלך….
עם חומרי הבסיס, מקימי אתרי האינטרנט יכולים להציג יכולתם. כמו עם כל בעל מקצוע, תמיד יש להשוות ולבקש ממליצים. עם הממליצים רצוי לברר לא רק על איכות העבודה, אלא לא פחות מזה, על יעילותה. ליעילות יש מדד סופי אחד: כמה עבודה נוצרה בזכות האתר לעומת רמת ההשקעה בו. הפרק הבא ידון בבדיקות האתר, כדאי להשתמש בבדיקות אלו מול אתרים נוספים שהקים בונה האתר לבחון את איכות העבודה.
מעבר למחיר, לטכנולוגיות משקל רב במוצר המתקבל. הטכנולוגיות ישפיעו על עלויות האחזקה של האתר, יכולת האיתור שלו על ידי מנועי החיפוש, והצורה בה יראו אותה הלקוחות.

בתיקצוב האתר, בנית האתר היא רק רכיב אחד. הרכיבים הנוספים אותם יש להביא בחשבון הם:

  • רישום שם המתחם (Domain בלע"ז). עלות דו שנתית, הקובעת את הבעלות על שם המתחם.
  • ניהול שם המתחם. עלות שנתית המשייכת את שם המתחם לכתובת מספרית של השרת המאחסן את האתר.
  • אחזקת האתר. עלות חודשית של איחסון האתר.
  • שרותים נלווים. לעיתים יש צורך בשרותים נלווים (איכסון קבצים, שידור וידאו וכדומה). עלויות אלו יתווספו לעלויות אחזקת האתר.

ישנם מקימי אתרים או ספקים היכולים לתת שרותים אלו כמכלול. מעבר לתקורה מסויימת, רצוי לוודא בעיקר כי שם המתחם הוא בבעלותכם ובשליטתכם.

כאשר כל הנתונים הללו בידכם, ניתן לבצע השוואת הצעות בצורה ממוקדת ואחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

%d בלוגרים אהבו את זה: