קטגוריות
משולחן המנמ"ר

משולש ברמודה

בין שיווק, שרות ושימור לקוחות, אני מרגיש במשולש ברמודה. מקום הזוי.

בעקבות החוויה העגומה עם הטכנאי, פניתי ליצרן וביקשתי רשימה של נותני שרות חלופיים. סמנכ"ל השיווק של של החברה התקשר לברר מדוע אני רוצה להחליף את חברת השרות. תגובתו:

  1. הטכנאי הוא הטוב ביותר שהחברה מכירה, הן מהבחינה האישית והן מהבחינה המקצועית ((שזה עגום מאוד…))
  2. הוא אינו רוצה לתת לי רשימה של אנשי קשר חלופיים, היות ויתכן כי יש לנו עניינים כספיים לא סגורים עם הטכנאי ((לא הבנתי למה זה עניינו))

אם למישהו המלצה על מערכת בקרת כניסה, אני מחפש מערכת חדשה, או לחילופין, נותן שרות אינטיליגנטי למערכות eiris ו-VisAccess

תגובה אחת על “משולש ברמודה”

לי יש נסיון טוב עם סינאל: http://www.synel-sys.co.il/access-control/. עשיתי בקרת כניסה במפעל תרופות (מקום העבודה הקודם שלי). ההתקנה היתה מהירה ואת רוב הקונפיגורציה עשיתי לבד (מערכת שלומדים בדקה וחצי). שילבנו גם שעון נוכחות עם בקרת כניסה והנפקת תלושים לאוכל (לכמה מקומות בסביבה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.