קטגוריות
אינטרנט דעה

קדמה חשוכה

חשוד בשוד שוחרר לאחר שעידכון פייסבוק שעשה מבית אביו שימש כאליבי. עיון נוסף מעלה כי הוא היה עצור 12 יום. לא חשוב, העיקר הוא שהתשתית הראייתית מתבססת על רשת חברתית. זהו הסיפור בקצרה.
אבל אולי כדאי לקרוא קצת יותר לעומק, ולא להסתפק בתקציר:

מר ברדפורד, העומד למשפט על משעי שוד קודמים, טען שהוא בהארלם בזמן השוד ב-17 באוקטובר – טענה שנתמכה על ידי אביו של מר ברדפורד, רודני ברדפורד האב ואת אמו החורגת, ארנסטין ברדפורד, כך לדברי מר ראולנד.
מר ראולנד הודה כי, עקרונית, כל מי שידע את שם המשתמש והסיסמה מר ברדפורד של יכול היה לבצע את העדכון בפייסבוק, אבל הוא אינו רואה בה סבירות לכך.
"זה מצביע על רמה של גאון פלילי שלא היית מצפה נער צעיר כזה, הוא לא ד"ר רשע," מר ראולנד אמר, והוסיף כי כניסת פייסבוק היה רק "הדובדבן שבקצפת," היות ולקוחו עדים אחרים אשר סיפק אליבי.

אוקי. מבט מחודש. צעיר בן 19 מבלה 12 יום במעצר, למרות שיש לו שני עדי אליבי. עדכון הפייסבוק התקבל לא בגלל רמת אבטחת המידע המדהימה של פייסבוק, אלא כי הבחור יותר מדי אהבל לזייף את ההודעה.
אז מי האהבל? בחור שלא יודע לזייף הודעות פייסבוק ומסתמך על אביו ואמו החורגת לאליבי, או השוטרים, הפרקליטים והעיתונאים ((והפוליטיקאים)) שמאמינים בטכנולוגיה, ולא באדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

%d בלוגרים אהבו את זה: