קטגוריות
דעה כללי

הקלטת שיחות בנוקיה N900

במכשיר ה-E61 הייתי יכול להקליט שיחות, במכשיר ה-N900 אין תכונה מובנית להקלטת שיחות, אך תוסף חביב בשם recaller מוסיף את היכולת הזאת, באמצעות Widget על המסך הראשי. התוסף גם מאפשר הקלטה מרדיו או כטייפ מנהלים.

מעולם לא עשיתי שימוש ביכולת הזאת עם ה-E61, והתכונה לא הייתה חסרה לי גם ב-N900, עד לשתי שיחות טלפון מהשבועיים האחרונים.

הראשונה הייתה מחברת אורנג'. בא הוצעה לי חבילת SMS, שהיתה אמורה להיות משתלמת יותר מתשלום על מסרונים יחידנים. לאחר השיחה נכנסתי לאתר אורנג' לעיין בחשבון שלי. מסתבר כי נציגת המכירות צדקה. המחיר למסרון אכן יותר נמוך, במידה ואכפיל את את כמות המסרונים שאני שולח. התוכנית העלתה את עלות החודשית שלי בלמעלה מ-20 ש"ח (!). שלחתי מכתב זועף למחלקת התלונות, והתוכנית בוטלה. הבעיה היא, שמחלקת התלונות לא התיחסה לעובדה שנציגת המכירות שיקרה לי בשיחה.

הסיבה השניה היא הסאגה הנמשכת שלי עם הוט. לאחר התערבות של אפרת אהרוני, מעתון גלובס, ארע הבלתי יאמן, ושרית, מחברת הוט, התקשרה אלי לברר פרטים על הפרשה. מספר סוגיות עלו בשיחה, וחלקן נגעו בשיחות קודמות שלי עם חברת הוט.

אינני אוהב להקליט שיחות. אני מעדיף לרשום את תכנן, ומידת האפשר לשלוח את הפרוטוקול הרשום למשתתפים בשיחה. אם למי המשתתפים יש השגות על הבנתי את השיחה, באפשרותו להגיב. זאת היות ומטבעי אני נוטה להאמין לבני אדם, ואני סבור כי אם יש אי הסכמה על נושאים הם נובעים מאי הבנה או שיכחה. השיחות האמורות שיכנעו אותי כי אני נאיבי.

אני לא יודע מה ההשלכות המשפטיות של הקלטת שיחה, אני כן יודע מה התגובה של אדם כאשר מוצגות בפניו עובדות הסותרות את דבריו בצורה חותכת.

לתשומת לבכם, חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השרות….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

%d בלוגרים אהבו את זה: