שחר שמש מפנה למאמר באתר NRG על "תקן אסמכה" למשתמשי מחשב. הרעיון מציע מדד למעסיקים על היכולות האמיתיות של מועסקים פוטנציאליים בתחום תפעול המחשב.
מעבר לגיחוך מסויים על השגיאות והניסוח האומלל, הרעיון ראוי לעיון בעוד רמה: בדיקה עצמית. בעיקר לבעלי עסקים קטנים ועצמאיים. האם אתם שולטים את מערכות המידע שעומדות לרשותכם ומנצלים אותן בצורה המיטבית.
שאלה: האם אתם משתמשים בתבנית למסמכים ומצגות?
- כמובן, חשוב לנו מראה אחיד ומקצועי.
- לא, אנחנו מעתיקים את את הצורה מקובץ קיים.
- לא, אנחנו מעצבים לפי הצורך.
- תבניות? בישול בריא ועסיסי, רק בסירי GCC!
שאלה: האם אתם מפיצים או מאפשרים גישה לכרטיסי ביקור וירטואלים שלכם (vCards) ללקוחות שלכם?
- ודאי. המידע באתר שלנו ובשרות פלאקסו.
- כן, זה חלק מהחתימה בדואר שלנו
- יש סריקה של כרטיס הביקור שלי בדואר האלקטרוני
- וירטואלי? אבי יונה עשה לי כרטיסי ביקור אמיתיים!
שאלה: האם תכננתם את אתר האינטרנט שלכם ניצול מקסימלי של מנועי החיפוש.
- ודאי, האתר כתוב לפי הסטנדרטים עם תכנון קפדני של מלות מפתח ועדכון מפת אתר אוטומטית.
- כן, שילמנו לשרותי קידום ופרסמנו ב-Google Adwords.
- האתר שלנו נורא יפה, כולם אומרים.
- האתר? שירי פרידמן בדקה את לנו את תכנית מתאר הערים, ואין מנועים בסביבה.
שאלה: האם אתם שומרים על קשר על לקוחותיכם?
- בטח, אנחנו משתמשים בתכנת קשרי לקוחות של יורם ביטון.
- כן, אנו בודקים את עדכניות הנתונים ומוודאים התאמה עם מחשבי כף היד והטלפונים הסלולריים.
- כן, אנו מקפידים לעדכן את רשימת הלקוחות וליצור קשר לפחות פעם בשנה.
- יש לנו ספר כרטיסי ביקור איפואשהו.
שאלה: האם אתם מגבים את המידע החיוני לכם?
- כמובן. בשני עותקים, כאשר אחד מהם באתר מרוחק.
- כן, יש לי עותק מכל פריט מידע חשוב.
- לא, אבל על מידע חשוב נמצא גם על מחשב כף היד, או מודפס.
- ודאי, כל המידע מגובה על ידי עובדות מדעיות מה-Wikipedia.
לא אטריח אתכם בניקוד. אני מניח שאתם שמים לב למגמה….