מערכת בקרת הכניסה קרסה. התקנו מערכת הפעלה, התקנו את תכנת הבקרה, הזמנו שרות, לקח שבועיים, לא נורא ((למען הגילוי הנאות, השרות רק היה צריך לספק קוד הפעלה)). הגיע איש השרות ובילה חצי יום בניסיון להפעיל את התכנה. בסיכומו של דבר, הוא החליט כי הבעיה נובעת מכך שהמערכת מותקנת תחת סביבת VMware. בנימה נחרצת דרש להתקין לו שרת יעודי, ואז ורק אז לקרוא לו.
לאחר שיצא מהמשרד הבטתי במסך. איש השרות השאיר את הדפדפן פתוח בחשבון ה-gmail שלו. מסתבר כי במקום להעתיק את קוד ההפעלה, הוא בילה חצי יום בהעתקת המספר הסידורי של התוכנה. העתקנו את קוד ההפעלה מהחשבון שלו, והתכנה עלתה ((כמובן, ללא כל התכונות הנדרשות, היות והוא ביקש קוד הרשאה לא נכון)).
בשיחה עם מנהלת המשרד, הסתבר כי זאת איננה מופתעת מההתרחשות. כאשר התקשרה אליו לברר מדוע לוקח לו כל כך הרבה זמן להגיע אלינו הוא ענה לא כדלקמן:
שכחתי מכם, אני אגיע מחר, כי גם צריך לחדש את חוזה השרות
נראה לכם?
6 תגובות על “אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת….”
אני חושב שזו ההוכחה העיקרית שקוד פתוח ותוכנה חופשית זה העתיד.
כל ההגבלות האלו של מספר סיריאלי, אקטיבציה כלשהי ושאר מרעין בישין, רק גורמת לכל התוכנות לא להיות ידידותיות למשתמש.
למיקרוסופט תמיד יש נפילות שגורמות בסופו של דבר לאנשים שבאמת רכשו את התוכנה להשיאר תקועים בחוץ בעוד שהאנשים אשר גנבו את התוכנה יש את כל היכולת להמשיך לעבוד.
ולכן במקום להיות גנב, עדיף לעבוד עם קוד פתוח ותוכנה חופשית.
(מה שאומר שאין קשר בין הטכנאי שהיה אצלכם לבין הבעיה האמיתית שהוא הסתבך איתה)
אוי…
אותי זה בעיקר מצחיק, כי זה מזכיר לי כל כך הרבה מקרים של "טכנאים" שבאו לטפל במערכות ושלא באמת ידעו מה הם עושים. כולל, אגב, במערכות גדולות ויקרות מאד.
ik_5: זו לא הוכחה לזה. זו הוכחה שה"טכנאי" אידיוט והמעסיקים שלו יותר אידיוטים בזה שהם ממשיכים להעסיק אותו. יש לי הרגשה שאני גם יודע מי החברה הנ"ל….
אתה קצת אופטימי אם אתה חושב שהתאור מתאים רק לחברה אחת….
כן, אבל כמה שעוסקות בבקרת כניסה יש כבר בארץ?