מתי תחום הופך להיות נחלת מחלקת IT?
התשובה ההולכת ומתבררת, כאשר לאף אחד אחר אין מושג מה לעשות בנדון – ועל אחת כמה וכמה כאשר יש כבל חשמלי בענין.
בקרת הכניסה לאתר הפכה להיות סוגית IT, כאשר הסתבר כי יש מחשב מעורב בענין. מכאן, שדלת הכניסה היא בתחום אחריות IT. מכאן שברור מדוע קיבלנו פרצופים חמוצים כאשר הסתבר כי מחלקת IT איננה מחזיקה דבק נגרים, סילקון, מקדחות ודיבלים על מנת לתקן את ציר הדלת שהתעקם.
כאשר הגיע ספק מטפי כיבוי האש, הוא נשלח ישירות למחלקת IT. היות ולחדר השרתים יש מערכת כיבוי אש אוטומטית מבוססת הלון, סביר להניח כי אנשי ה-IT הם גם אלו המבינים במטפי אבקה, גז או ספרינקלרים.
על שום כך גם נגררתי לישיבות אין קץ עם אנשי המחירות של ספקי הטלפוניה הסלולרית, למרות שהוחלט כי ברמה הארגונית לא יהיה שימוש בטלפונים לצורך גישה למידע ארגוני.
למרבית השמחה, אנו עדיין לא נדרשים להתקנת שולחנות (שהרי מחשבים מונחים עליהם…), אבל אולי פתחתי פה לשטן….
תגובה אחת על “גבולות גזרה”
אתה על כך צודק… אצלי היה מקרה זהה לחלוטין.
בנוסף – הפכתי ליועץ לענייני מזגנים בעל כרחי: המזגן קרס לי ביחידת המחשב בשיא החום – ויותר מפעם אחת – והמערכות עמדו בפני קריסה – הבוס הדביל שלי (סמנכ"ל תפעול,עאלק) לא עשה כלום, ונאלצתי להביא טכנאים דחוף (כי נותן השרות הקבוע – היה באילת… [ ע"מ לחסוך, לא התקשרו עם חברה – אלא עם "תיקונצ'יק"], בשל קמצנות נוספת – לא החליפו את כל המזגן, אלא רק איזה חלק, שלקח יומיים לתקן אותו – כולל עבודות ריתוך – וזה תוך הסתכנות בקריסת השרתים והשבתת הארגון…
אח"כ היתה נזילת מים רצינית מהמזגנים באחת הקומות – ישר לתוך מחשבים וציודים שבאחריותי. הדבר לא טופל חודשים -(העובדים שמו דליים וניילונים…) עד שהגיע לרמה בלתי נסבלת – וכשלקחתי יוזמה והזמנתי טכנאי מיזוג – קיבלתי על הראש מהבוס האדיוט, שטען שאני חורג מסמכותי…פה כבר לא יכולתי יותר,
הצעקות הגיעו עד המנכ"ל – שמה לעשות – האדיוט הוא חבר ילדות שלו ( אז לא ידעתי את זה…) למותר לציין – הוא עדיין שם, אני כבר לא…