participate
marketing

אבחת גרזן

לטובת אלו שלא שמו לב, יש משבר כלכלי בעולם. טוש-זה נראה כמו עמוד מודעות האבל. גם עלינו נחת הגרזן. יותר מ-20% מהחברה, בארץ ובחו"ל, פוטרו.

ממני נחסך הצורך להחליט מי ילך ומי ישאר. שני אנשי צוות עזבו מספר ימים לפני ההודעה. כמובן שלא נקבל מחליפים. דווקא המפוטרים נראו רגועים יותר. אולי אחיזת פנים, אולי גאווה של אלו המשליכים עצמם על התייל לטובת חבריהם שבשוחות.

וקול קטן תוהה האם הצורך בפיטורים הוא תוצר של "המצב", או שמה מנהלי החברה ניצלו את "המצב" ליעול החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Private
feedback