נו, אי אפשר בלי זה.
מובילי הדירה, חברת אירית הובלות, הביאו את השרות הרע לרמות מרשימות במיוחד:
- איחור של שעה, ללא התנצלות או מבוכה.
- חוסר באמצעי אריזה (ניילון, ארגזים, נייר הדבקה או סכינים)
- חוסר כבוד לרכוש:
- שימוש בנייד דבק ישירות על ספרים ורהיטים
- ניסיון נואל לפרק שולחן שלא היה צריך לפרק, שכמעט הסתיים בשבירתו.
- התעלמות שצורך לפרק שולחן אחר, דבר שכמעט הסתיים בהתפרקותו ובמזל לא שבר את רגלו של אחד המובילים.
- הובלה רשלנית של מכונת כביסה שכמעט הסתיימה בשבירת פתח ההעמסה שלה.
- העמסת פרטים ללא התחשבות במשקל או גודל (דבר שהוביל להתמוטטות ערמת ארגזים)
- בטלנות וחוסר סבלנות:
- התעלמות מרכוש שהיה במגרות או ארונות
- הפסקות ממושכות שהאריכו את יום העבודה (ותלונות על התמשכות העבודה)
- חוסר כבוד – לעצמם וללקוח
- מריבות בלתי פוסקות בינם לבין עצמם מי עובד יותר או פחות
- חוסר חלוקת עבודה שהביא להפסקות נוספות
- ניסיון נואל לטעון במהלך העבודה כי היקפה גדול מהמתוכנן וכי עלינו לשלם יותר ((לאחר שאני סרבתי, עשה ראש הצוות את טעות חייו ופנה לזוגתי שתחייה, מתוך מחשבה כי היא תהיה מטרה קלה יותר. Big mistake))
- היות והתשלום היה בחלקו על פי מספר הארגזים, נעשה שימוש בארגזים קטנים, ונארזו חפצים שלא הייתה סיבה לארזם כלל.
- לאחר סיום ההובלה התגלו לא מעט פריטים שהושארו בדירה ונאלצתי לערוך מספר סבבים להשלמות
- להוסיף חטא על פשע, ניסה ראש הצוות לגרום לי לשלם טיפ נוסף לצוות. כאשר הודעתי לו כי אין סיכוי, נשא נאום על איכות העבודה והשרות….
טעינו כי בחרנו מוביל בגלל העלות הנמוכה. כשרות לקוראים – שימרו מרחק מאירית הובלות.
המזל היחידי הוא בהתעקשותה של זוגתי כי נבצע חלק מהאריזה בעצמנו, וכי היא תוביל את הבגדים שלנו בעצמה לפני הופעת המובילים.