שאלת תם: למה לי אתר אינטרנט?
מצד אחד, לכולם יש, וכשאני מחפש באינטרנט, אני מצפה למצוא אתרים עם מידע, נותני שרותים או ספקים המתאימים לי.
מצד שני, האם קהל היעד שלי באמת מחפש אותי (או שכמותי) באינטרנט? האם ההשקעה בזמן וכסף תביא לי את תמורה גבוהה יותר מהפצת עלונים לתיבות דואר, פרסום בעיתון או חברות ב-IBC?
אין לי תשובה מוכנה מראש. את עבודת ההכנה עליכם לעשות בעצמכם. חפשו באינטרנט את סוג העסק שלכם, חפשו בעיתון, חפשו בדפי זהב. בחנו את קהל הלקוחות שלכם: האם יש להם כלל מחשב? האם יש להם חיבור מהיר? האם הם עושים בו שימוש?
העלות של אתר אינטרנט בסיסי איננה גבוהה יותר מעלויות הפרסום האחרות צרו קשר עם יוסי בית יוסף, מקבוצת תל אביב, יום ג' לקבל מידע ראשוני על "כרטיס ביקור" אינטרנטי, וראו כדוגמה את האתר של שמואל צדיק, מקבוצת ראשון לציון.
עם זאת, בחנו את האפשרויות הנוספות לפרסום באינטרנט: כתיבה בפורומים (פורום IBC הוא התחלה טובה), דפי זהב, אתרים העוסקים התחומים המקצועיים שלכם ואתרי הפורטל למיניהם (וואלה, תפוז, נענע).
במאמרי ההמשך נדון בסוגיות של ספקי השרות בתחום, ומה עלי לברר אתם על מנת להפיק אתר משלי.