site-map

היידה בינוניות!

בדיון עם קולגות היום, הועלתה הטענה כי הלקוח הישראלי מוכן לקבל בינוניות בתמורה למחיר נמוך יותר.

מדובר בהכללה גורפת, כמובן (ישמם אני סוגי אנשים, אלו שמכלילים ואלו שלא, אני לא). אני סבור שישנה בעיה חמורה יותר. בתחום מערכות המידע, ויתכן כי גם בתחומים אחרים, ישנה ציפיה לבינוניות.

כאשר הציפיה היא לבינוניות, מדוע יש לשלם יותר?

תגובה אחת ל-“היידה בינוניות!

  1. זה ממש נכון, מניסיוני לא רק כעובדת בתחום ההיי-טק, אלא גם כתושבת המדינה המעניינת הזו באופן כללי. למדנו לצפות ל"העיקר שזה עובד", "איכשהו הסתדר", או "וואלה התפלק לנו משהו מוצלח". כשמשהו בארץ עובד בלי יותר מדי פאשלות קולוסאליות, זה נתפס כהצלחה אדירה. היי, אם לממשלה מותר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.