קטגוריות
דעה

"אני לא מבין מה הבעיה"

בישיבה מול לקוח, אין משפט מעורר שמעורר בי בהלה גדולה יותר. זהו המשפט המופיע על פי רב לאחר בחינה של דרישה הכוללת עמידה בכשל לוגי, חריגה מחוקי התרמודינמיקה או הנחה כי ניתן לייצר ולסנכרן מידע דרך כוח המחשבה.

המשפט הוא בדרך כלל חלק ממשא ומתן, ומטרתו העיקרית להמעיט בערך העבודה הנחוצה (וכפועל יוצא, במחיר).

במהלך דיון על פרויקט שכלל הקמת ממשק Web למערכת, חזר לקוח על הטיעון שוב ושוב, והוסיף, על מנת לחזק את טיעוניו: "הרי הכל נעשה היום בלחיצת כפתור".

לבסוף, נואשה האחראית על עיצוב האתר, קמה ממקומה ויצאה מהחדר. היא שבה עם לוח מקשים, הניחה אותו לפני הלקוח ושאלה: "איזה כפתור?"

ואם אתם חושבים שזוהי שאלה טיפשית. תשאלו את Compaq.

2 תגובות על “"אני לא מבין מה הבעיה"”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.