המאמר הבא, מאת אמנון לבב, מתאר כיצד לשכור מומחה למערכת ניהול התוכן דרופל. למרות שהמאמר מתרכז במערכת דרופל, התוכן נכון לכל בניה מושכלת של אתר אינטרנט.
מספר הדגשים נוספים שלי:
- קל לנסות ולפנות לבונה אתרים, ולהתעלם מהצורך של מהצבת יעדים ומטרות מוגדרים ומדידים. התוצאה היא לרב בזבוז של זמן וכסף. אל תקימו אתר רק "בגלל שלכולם יש".
- הכינו את התוכן השיווקי מראש. ללא תוכן מנועי החיפוש לא ידעו לכוון אליכם, ומבקרים מזדמנים יכנסו ויעלמו. תוכן, לענין זה, היא כתיבה שיווקית עם דגשים על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). שימו דגש על התוכן המילולי. משפט טוב שווה אלף תמונות.
- אם אתם משתמשים באפיקים שיווקיים אחרים, תאמו צורה, תדמית ותוכן. האתר הוא רק עוד ערוץ פרסום.
- שמרו על פשטות.