קטגוריות
משולחן היועץ אינטרנט

אתר האינטרנט, קוי מתאר לפרויקט

המאמר הבא, מאת אמנון לבב, מתאר כיצד לשכור מומחה למערכת ניהול התוכן דרופל. למרות שהמאמר מתרכז במערכת דרופל, התוכן נכון לכל בניה מושכלת של אתר אינטרנט.

מספר הדגשים נוספים שלי:

  • קל לנסות ולפנות לבונה אתרים, ולהתעלם מהצורך של מהצבת יעדים ומטרות מוגדרים ומדידים. התוצאה היא לרב בזבוז של זמן וכסף. אל תקימו אתר רק "בגלל שלכולם יש".
  • הכינו את התוכן השיווקי מראש. ללא תוכן מנועי החיפוש לא ידעו לכוון אליכם, ומבקרים מזדמנים יכנסו ויעלמו. תוכן, לענין זה, היא כתיבה שיווקית עם דגשים על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). שימו דגש על התוכן המילולי. משפט טוב שווה אלף תמונות.
  • אם אתם משתמשים באפיקים שיווקיים אחרים, תאמו צורה, תדמית ותוכן. האתר הוא רק עוד ערוץ פרסום.
  • שמרו על פשטות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.