קטגוריות
משולחן היועץ אינטרנט

אתר האינטרנט, מדדים להצלחה

אתר האינטרנט נועד לקדם את העסק. בתור שכזה, התמורה של ההשקעה באתר צריכה להיות גבוהה מההשקעה בו.

לשני משתנים אלו, השקעה ותמורה, צריך להוסיף משתנה נוסף, זמן.

להבדיל מהמדיה המודפסת והמשודרת, האינטרנט היא מדיה פסיבית. על מנת להגיע לקהל שלך, עליך להיות נוכח במקום בו נמצא קהל היעד שלך.

השקעה במודעות מילים במנועי חיפוש, פורטלים או אתרי חדשות היא שימושית כאשר קהלי היעד שלך או זמן מערכת הפרסום שלך מוגדרים היטב. אך למטרות שווק ארוך טווח. אופטימיזציה למנועי החיפוש היא כלי אפקיטיבי יותר, וכלכלי יותר.

אין סודות גדולים במנועי החיפוש. הפטנט של מנוע החיפוש של גוגל כבר פורסם ונחקר. מנועי החיפוש של יאהו ו-MSN, אינן שונים בצורה מהותית:

  • מנועי החיפוש מתבססים על בעיקר טקסט קריא.
  • מנועי החיפוש פועלים בצורה יעילה יותר עם אתרים תקינים.
  • מנועי החיפוש בוחנים קישורים יוצאים ונכנסים. בחינות אלו לא נועדו רק לבסס את מיקומו של האתר, אלא גם למנוע אתרי זבל.
  • מנועי החיפוש יעלו את ערך האתר ויסרקו אותו לעיתים מזומנות יותר ככל שרמת העדכניות של האתר גבוהה יותר.

המסקנות העיקריות מכאן הן:

  • השקעה ובדיקה של תאימות האתר לסטנדרטים, ובניה עבור מנועי החיפוש מהותיים לא פחות מהמראה שיקבל המשתמש.
  • אתר האינטרנט צריך להיות חי ועדכני. הן בשביל מנועי החיפוש והן בשביל המשתמשים.

תהליכים אלו אורכים זמן, ודורשים מעורבות של בעל האתר. ללא הכרה בחיוניות תהליכים אלו, ספק אם ההשקעה הכספית בהקמת ואחזקת האתר, יתנו את התמורה המצופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.